tisdag, december 09, 2008

Slödag .


Idag har jag inte gjort något speciellt. Mest sovit o myst med Tim o Zelda. :) Jag behöver vila känner jag... Fast de skulle inte skada om jag tog mej för o städade. Meeen vi får se... Imorrn ska jag fika med Maria, de ser jag fram emot :D De va så länge sen vi träffades. Jag vet inte varför :/ Finns bara inte tid ibland. Suck.

Inatt blekte jag håret igen. Nu är de orange ist för brunt. Alltid något. Har dock börjat tvivla på att jag ska få så pass ljust hår till jul så att jag kan färga de rosa :( Men jag fick en idé av en på Hairdrobe, RÖTT! De skulle vara nice! Jag gillade att ha rött hår... Men jag har ingen röd färg hemma. Kanske ska be Mickis eller Dennis köpa? Om jag har råd, och om dom orkar. De skule ju bli fint (tror jag...)

Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting... O senare kanske inte göra någonting. O sen kanske göra lite julkort eller slå in julklappar. We'll see ;) Ha de gott.

Inga kommentarer: