tisdag, november 18, 2008

Onsdagen


Idag är de den artonde, vilket kanske inte betyder så mycket så de allra flesta. Men för mej o Tim betyder de månadshandla åt Tims mamma. Suck. De är alltid sånt himla jobb, o så tar de upp halva dagen. Men vad gör man inte för svärmor va?? :p Hmm.
Idag hos Yvonne (svärmor) skulle vi väga en av hennes feta katter, tror han vägde 9 (!!!) kg eller ngt. Stackars kisse. Idag har han fått riktigt lightfoder iaf. Hoppas han tappar liiite vikt iaf. Anyway, jag kom då på att jag kanske oxå borde väga mej. Kan ju vara "kul" att veta hur mycke man gått upp sen Ärtan placerade sej i min kropp... Usch. Jag stod där på vågen o tänkte: shit shit shit, den kommer ju visa MINST 80kg. De känns som att jag har gått upp asmycke, o mer eller mindre blivit en val. Men icke!! Den stod på 71kg :D Så jag har alltså gått upp runt 4-5kg totalt. O bara 1kg sen inskrivningen i vecka 11. Feels good.
Usch, nu fick ni reda på min vikt oxå. Men vad gör de?? Jag kommer ju inte direkt bli mindre nu, o de är inget som stör mej heller. Vikten kan jag slåss mot efter Ärtan kommit.
Något annat "kul" är att jag va förbi Marie o David en sväng idag. O där hittade jag Guitar Hero, World Tour!!! Öhm, det ska inte släppas förrän på fredag ju... Då visade de sej att Elgiganten här i Ludvika hade packat upp de redan idag. Dom hade glömt bort att de va på fredag de skulle släppas. Smarta människor. Haha! Sånt är ju heligt för tusan. Men men, Ludvika är Ludvika, right? :p Så Lars är nu lycklig ägare av spelet. God for him.
Snart ska jag göra lite muffins tror jag. Har köpt choklad idag som jag ska hacka i. Hoppas de blir gott. Men jag kan inte se vad som skulle kunna gå fel med något med choklad i. Haha.

Nu ska jag göra ngt vettigt! Tataa!

1 kommentar:

Anonym sa...

World Tour vill jag ha! Verkar ju askul :D