lördag, september 06, 2008

F.F.F.Mc.D ?

Happ. Idag har jag varit på sexparty. Sånt där då man får köpa sexleksaker alltså.
De va skoj. En kompis fyllde år. Trevligt trevligt. Usch vilken fin stuga dom hade.
Strandtomt o allt. Mys.

När jag kom hem (nyss alltså) så kollade jag mejlen.
Jahapp, då veisade de sej att jag inte fick jobbet. Jävla skit.
Jag känner mej så värdelös! Jag ska aldrig mer söka dit. ALDRIG!
En f.d klasskompis som jag träffade idag sa att hon hade kommit vidare för en till intervju. Mmm, känns skitbra. NOT! Hon går lixom i skolan o är TVÅ år yngre än mej.
Vad fan gör jag för fel? Jag kanske är för ful. Hmm.
För ful för Mc Donalds. Yes Sir.

Idag gick jag in i vecka 15 iaf :D De känns jättebra att allt har gått bra ända hit.
Igår va jag på UL, fy tusan vad söt "hon" va. O allt såg bra ut. Sköönt! :)

Hej hej. nu har jag nästan skrivit av mej all ilska...

Inga kommentarer: